What is the handle at right of the gearbox (with the red knob on top)?
Now its in lowgear, in what position shall the handles be in to get highgears?
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Hochgeladen am: 25.04.2012 00:23:09
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The handle whit the red knob is for the the poulie , but its missing on your tractor.
Between the shifter and the red knob is the high and low gear selector.Face it to the engine , then its is in highgear.
Mvg Patrick
Between the shifter and the red knob is the high and low gear selector.Face it to the engine , then its is in highgear.
Mvg Patrick
Thanks for the answer.
So the gearhandle at right side is the standard low/high gear.
Is the similar handle at left side the optional schnellgear? Should it be in back position to be engaged?
I dont understand what poulie is, maybe you have a link to a picture?
So the gearhandle at right side is the standard low/high gear.
Is the similar handle at left side the optional schnellgear? Should it be in back position to be engaged?
I dont understand what poulie is, maybe you have a link to a picture?
hi,
i think patrick means the red knobed handle is for the beltdrive / mower.
google say´s poulie is a french word and means flaschenzug in german...?...
i think patrick means the red knobed handle is for the beltdrive / mower.
google say´s poulie is a french word and means flaschenzug in german...?...
der hebel mit dem rötlichen knopf ist zum ein und ausschalten des mähantriebes
vielleicht kann da ja jemand übersetzen
vielleicht kann da ja jemand übersetzen
Ich verstehe ein bischen
I also googled poulie, but it gave no meaning to me.
So it is for Pover Take Out that could be on the side to drive a belt for the mahe?
I also googled poulie, but it gave no meaning to me.
So it is for Pover Take Out that could be on the side to drive a belt for the mahe?
Hallo,
also der 314 hatte teiweise 15 vorwärts und 5 Rückwärtsgänge in 3 Gruppen, wie beim BG 2a Getriebe, diese wurden mit den beiden flachen Hebeln, jeweils rechts und links am Getriebe , geschaltet.
also der 314 hatte teiweise 15 vorwärts und 5 Rückwärtsgänge in 3 Gruppen, wie beim BG 2a Getriebe, diese wurden mit den beiden flachen Hebeln, jeweils rechts und links am Getriebe , geschaltet.
Thanks for all information.
Kramer Schrubi, ich glaube es ist 3 ruckwart?
What happens if both handles for schnellgang and lowgear is in back position?
Kramer Schrubi, ich glaube es ist 3 ruckwart?
What happens if both handles for schnellgang and lowgear is in back position?